لیست بهترین مدل های جعبه ابزار

نویسنده : admin

3622

زمان مطالعه : دقیقه
دسته‌بندی نشده

25مارس2023|48: 16

در این مطلب قصد داریم شما را با لیستی از بهترین مدل های جعبه ابزار آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید. جعبه ابزار از آن دسته تجهیزاتی می باشد که وجود آن در هر خانه ای لازم است. همیشه هم تعمیرات، کار تخصصی و پیچیده ای نیست. بسیاری از مواقع خودتان به تنهایی می توانید از پس تعمیرات ساده خانه همچون تعمیر شیر آب در حال چکه کردن و یا تعمیر دستگیره درب برآیید.

برای خرید تیوپ فرغون ایران یاسا با ما در تماس باشید

معرفی بهترین مدل های جعبه ابزار

جعبه های ابزار بهترین تجهیز برای ساماندهی و دسترسی سریع به ابزارآلات می باشند. انواع مختلفی از بهترین مدل های جعبه ابزار در بازار وجود دارد که هر کدام تولید یک برند خاص است؛ برندهایی مانند مهر، وفایی، مانو، ایران پتک، فورس، توسن، رونیکس، کنزاکس و استنلی جزو این برندها هستند که ایده پردازی های جالب و خلاقانه ای در تولید جعبه ابزار اعمال نموده اند. 

جعبه ابزار چرخ دار

جعبه ابزار چرخ دار از جمله جعبه های ابزاری است که متخصصین حرفه ای و تکنسین های خبره از آن برای تعمیرات خاص و ویژه استفاده می کنند. این مدل جعبه ابزار شباهت زیادی به چرخ دستی و چمدان دارد و می توان از آن برای حمل ابزارآلات بزرگ، سنگین و پیشرفته استفاده کرد.

اغلب مهندسینی که در پروژه های بزرگ عمرانی، فرودگاهی و پروژه های بین شهری در زمین های ناهموار و سخت فعالیت می کنند از این نوع جعبه ابزار از بین بهترین مدل های جعبه ابزار استفاده می کنند. بهره مندی از چرخ در این نوع جعبه ابزار موجب شده تا حمل و نقل آن بسیار ساده باشد.

جعبه ابزار کیفی

از میان بهترین مدل های جعبه ابزار اغلب جعبه های ابزار کیفی از جنس پلی استر و یا برزنت و چرم هستند. این جعبه های ابزار اغلب برای مصارف خانگی کاربرد دارند. سبک بودن این نوع جعبه ابزار یک مزیت مهم آن است و از طرفی یک نقطه ضعف بزرگ نیز متوجه این مدل جعبه ابزارها می باشد و آن هم پاره شدن سریع و زودهنگام این جعبه های ابزار به واسطه تجهیزات نوک تیز و سنگین است.

این جعبه های ابزار از بین بهترین مدل های جعبه ابزار دارای تعداد زیادی جیب می باشند تا بتوان ابزارآلات مختلف را درون جیب ها جاسازی نمود. حمل ابزارآلات تیز با این مدل جعبه ابزار اصلا منطقی نیست و بهتر است در حد مصارف خانگی باقی بمانند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید تیوپ فرغون پارس گلدیس با ما تماس بگیرید.

در کنار این موضوع باید این نکته را گوشزد که که از بین بهترین مدل های جعبه ابزار برخی از جعبه ابزارهای کیفی مختص حمل دستگاه هایی مانند دستگاه جوشکاری، دریل و فرز طراحی می شوند.

بنابراین می توان برای حمل ساده و بی خطر ابزارآلات بزرگتر از این کیف ها کمک گرفت. بهره مندی از دوخت محکم و استفاده از پارچه های مقاوم در برابر پارگی و خوردگی از ویژگی اصلی این مدل جعبه های ابزار از میان بهترین مدل های جعبه ابزار می باشد. کیف ابزار رونیکس مدل RH-9116 یکی از معروف ترین مدل های جعبه ابزار کیفی است.

جعبه ابزار نظم دهنده پلاستیکی

تین مدل جعبه ابزار را با نام Organizer هم می شناسند. بدنه این جعبه های ابزار از جنس پلاستیک شفاف می باشد و عمدتا دارای وزن سبکی هستند با این حال مقاومت بدنه آن ها چندان بالا نیست.

عمدتا از این نوع جعبه ابزار برای ساماندهی میخ، مهره، پیچ، بست و واشر و بیرینگ استفاده می شود. قطعات الکترونیکی کوچک همچون خارن، مقاومت و باتری را نیز می توان درون این جعبه ابزارها قرار داد.

این مدل از بهترین مدل های جعبه ابزار امکان لیبل گذاری و تقسیم بندی فضا بر حسب نیاز را برای شما امکانپذیر می سازند. جعبه ابزار نظم دهنده دارای کشوها و طبقات شفاف می باشد بنابراین می توانید به راحتی محتویات درون هر کشو و قفسه را مشاهده کنید.

جعبه ابزار پلاستیکی قفسه بندی شده

مدلی دیگر از بهترین مدل های جعبه ابزار وجود دارد که از جنس پلاستیک های فشرده و پلیمرهای صنعتی همچون پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلی آمید ساخته می شوند. این جعبه های ابزار دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار، حرارت و سایش هستند اما برخلاف جعبه ابزارهای فلزی دارای وزن سنگینی نمی باشند.

قفسه بندی دقیق این مدل جعبه ابزار به افراد اجازه می دهد تا هر ابزار را در بخش مشخصی قرار دهد. این مدل جعبه ابزارها دارای قفل هستند و معمولا یک دسته در بالای آن ها برای حمل قرار دارد.برای خرید تیوپ فرغون یزد تایر با ما تماس بگیرید.

از جعبه ابزار پلاستیکی می توان در صندوق عقب خودرو، خانه و یا برای تعمیرات تخصصی در منزل استفاده نمود. جعبه ابزار مانو مدل MG-22، جعبه ابزار مهر مدل Me16i و جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB14نمونه هایی از این مدل جعبه ابزارها می باشند.

جعبه ابزار فلزی استیل یا آلومینیوم

جعبه ابزارهای فلزی جزو معروف ترین و پر کاربردترین جعبه های ابزار هستند. این جعبه ابزارها دارای وزن سنگینی هستند با این حال استحکام فوق العاده ای در برابر هر نوع ضربه دارند. تعبیه کشو و قفسه در این جعبه ابزارها مرسوم می باشد. اغلب جعبه ابزارهای فلزی به صورت دو طرفه باز می شوند و دارای فضای کافی برای تعبیه ابزارآلات هستند. برخی از مدل های جعبه ابزار فلزی دارای 3 یا 4 طبقه هستند و برای مصارف حرفه ای استفاده می شوند.

بدنه جعبه ابزارهای فلزی را با پوشش پودری الکترواستاتیک یا گالوانیزه ضد خش پوشش می دهند تا از آسیب های محیطی در شرایط کاری سخت در امان باشند و کیفیت آن ها در گذر زمان حفظ شود. جعبه ابزار ایران پتک مدل TG2210 و جعبه ابزار استنلی مدل 194738 دو مدل از این نوع جعبه ابزارها می باشند.

نتیجه گیری در مورد بهترین مدل های جعبه ابزار

مدل های مختلفی از بهترین مدل های جعبه ابزار در بازار وجود دارد که هر کدام تولید یک برند خاص هستند آنچه که این حعبه ابزارها را از هم متمایز می کند مواد اولیه، طراحی، تعداد قفسه ها، تعداد کشوها، اتوماتیک بودن، نوع قفل، تعداد محفظه ها، فضای داخلی، کیفیت ساخت و شیوه حمل آن ها می باشد. در خرید جعبه ابزار و انتخاب مدل آن باید قبل از هر چیز به کاربرد جعبه ابزار فکر کرد.

برای خرید انواع تیوپ فرغون با ما تماس بگیرید.

ابعاد جعبه ابزار باید به نحوی باشد که تمام ابزارآلات را بتوان در آن جای دادو از طرفی حمل و نقل آن چندان دشوار نباشد. اگر قرار است بهترین مدل های جعبه ابزار را دائما در محل کار جابجا کنید بهتر است جعبه ابزارهای مدل چرخ دار را از  سورین گلدیس تهیه کنید. در مورد تقسیم بندی و ساماندهی به قطعات کوچک نیز جعبه ابزارهای ارگانایزر بهترین انتخاب هستند.

نشکن بودن جعبه ابزار، ضد زنگ بودن، ضد رطوبت بودن، ضد سایش بودن، مقاومت در برابر حرارت و ارگونومیک بودن طراحی از جمله مزایای مهم در یک مدل جعبه ابزار از بهترین مدل های جعبه ابزار می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *